Знайдіть неймовірне Бодіруб Огляди та списки масажів ЗАРАЗ! Як досвідчений масажист, ви знаєте, як важко буває розширити число клієнтів, які постійно повторюються, коли багато споживачів суворіють і скорочують послуги, які, як правило, вважають необов’язковими. На жаль, досі ніхто не розробив аналітичну програму, щоб представити чіткі числові дані, які б оцінювали користь для здоров’я та економію цін, яких можна досягти за допомогою програми масажу нуру. Отже, як масажист може залучити більше клієнтів? Перегляньте наш список маркетингових порад щодо масажу, щоб найкраще почати! Поради щодо маркетингу масажу:
1) Розіслати листівки. WhethЯкщо ви пропонуєте мобільний масаж або ваші клієнти приходять до вас, близькість є ключовою. Якщо клієнт може зайти на розслабляючий масаж по дорозі з роботи, це ідеально. Фінішер додому покращує. Хто хоче відразу після розслаблюючого масажу повернутись у швидкий рух? Цільові околиці конsolidate до вашого торгового місця зі вступними листівками, що пропонують незношені клієнтам знижки. У USPS є чудовий сайт, на якому ви можете розсилати масові розсилки до окремих районів і навіть переглядати демографічні дані для цих районів.
2) Провести День відкритих дверей. Неважливо, щоethЯкщо ви новачок у цьому районі або просто хочете познайомитися з новими клієнтами, день відкритих дверей є доречним, коли ви захочете його провести. Створіть собі авіатрису та розмістіть її на дошках оголошень громади, у бібліотеках, медичних кабінетах, фітнес-концентраті та елітних комплексах кондомініумів. Обов’язково послухайте його також на місцевих онлайн-сайтах припинення. Влаштуйте зустріч і привітайте безкоштовними стравами та напоями, а також зіберіть студентів із масажу, щоб зробити масаж у кріслі. Пропозиція безкоштовно масаж сесії як прохідні призи.
3) Запустіть програму винагород за лояльність. Програма винагород за лояльність клієнтів – це велика відстань, щоб клієнти поверталися, але це також приваблює клієнтів, які відремонтували. Купуючи масажиста, люди вважають за краще знати, що з часом вони можуть отримати знижки та безкоштовно, тому обов’язково згадуйте вашу програму винагород у всій своїй рекламі.
4) Пакетні пропозиції. Це неважко. Коли клієнти можуть отримати зниження ціни, заплативши за пакет послуг до фрont, всі виграють. Вони отримують знижку, а ви отримуєте кошти на свій банківський рахунок. Подумайте про те, щоб об’єднатися зі спа-центром або салоном у тому самому районі, щоб запропонувати розслаблюючі клубні клуби або навіть просто взаємні знижки.
5) Призначайте зустрічі онлайн. Звільніть себе від телефонних обов’язків за допомогою служби онлайн-замовлення. Клієнти оцінять зручність енергійного планування маски для тіла поблизу не чекаючи зворотного дзвінка, а можливість онлайн-запису на зустріч зміцнить вашу заплутану присутність.
6) Опублікувати блог. Регулярно публікуйте угоди про користь для здоров’я від масажу, останні досягнення в гомеопатичній медицині, поради щодо дієти, інтенсивне застосування помічників та/або все, на чому ви спеціалізуєтесь, що стосується вашого бізнесу. Публікація регулярного блогу, присвяченого здоров’ю, оздоровленню та масажу, допоможе підвищити результати локального пошуку на вашому веб-сайті та знайти вас як тріщину у відповіді.
7) Знайдіть свою нішу. Не бійтеся спеціалізуватися, а потім використовуйте цю спеціальність, спілкуючись із професіоналами з охорони здоров’я, щоб отримати клієнтів. Немає потреби конкурувати з уявними спа-салонами, які пропонують розслабляючий масаж, коли ви можете отримати всю роботу, з якою ви можете впоратися, працюючи зі спортивними травмами, вагітними жінками, пацієнтами з фіброміалгією, пацієнтами літнього віку або будь-якими іншими особливими клієнтами.
8) Перейдіть на мобільний телефон. Для багатьох клієнтів найгіршою частиною масажу є кінець, коли їм доводиться одягатися і силою повертатися додому. Отже, послуги збудливого погладжування процвітають, особливо в жвавих мегаполісах. Мобільний масажний бізнес не має накладних витрат і може працювати на віртуальній основі. Мобільне масажне обладнання також можна встановити на бізнес-конференціях, спортивних заходах, ярмарках здоров’я та багатьох інших ознаках добре відвідуваних зустрічей.
9) Перейти на корпоратив. Contдіяти з будь-якими місцевими корпораціями чи громіздкими підприємствами поблизу та знищувати корпоративну знижку. Пройдіть через відділ кадрів і запропонуйте свою допомогу як вулицю, щоб покращити їхнє здоров’я та пакет пільг.
10) Використовуйте соціальні мережі. Використовуйте безліч інструментів соціальних мереж, щоб зв’язатися зі своїми клієнтами в Інтернеті. Опитуйте своїх найкращих клієнтів, щоб дізнатися, які сайти вони переповнені та adaстворювати професійні сторінки на цих сайтах. Запропонуйте їм знижку на їхній наступний офіс, якщо вони люблять або слідкують за вашим футбоєм. Публікуйте посилання на інформаційні статті та блоги про здоров’я та оздоровлення, а також оновлення про нові послуги чи знижки, які ви пропонуєте. Пам’ятайте, що недостатньо мати лише сторінку; вам потрібно, щоб він був свіжим і цікавим.
11) Маркетинг електронною поштою та SMS. Збирайте адреси електронної пошти та номери телефонів клієнтів і використовуйте їх, щоб надсилати повідомлення про спеціальні знижки та наявність. SMS-повідомлення є особливо корисним приводом для заповнення повільних місць, де у вас немає зустрічей. Ви можете миттєво повідомити своїм клієнтам, що у вас є відкритий час із певною знижкою. Ваші клієнти відчують надзвичайну прихильність до цього ексклюзивного трафіку, і ви зможете заповнити будь-які прогалини у своєму розкладі.
Це лише кілька корисних ідей, які можна додати до вашого загального маркетингового проекту. Між підключенням і маркетингом в Інтернеті, електронною поштою, текстовими повідомленнями, а також спілкуванням з місцевими підприємствами є безліч можливостей для розширення вашої клієнтської бази масажної терапії. Головне – знати та розуміти свого місцевого батькаtron демографічні та виберіть methякі найкраще їх розтягнуть. Ви знаєте, як просувати свій бізнес із замішування. Що тепер? Будьте вміли спілкуватися з ними!
Завантажте наш безкоштовний провідник, щоб побачити наші ТОП-поради щодо спілкування з клієнтами онлайн та по телефону! Надіслати електронною поштою ОТРИМАТИ ПОСІДНИК Статті по теміЯк скасувати рекламу Yelp – що вам потрібно знати як власнику бізнесу в 2022 році Коли ви думаєте про Yelp, ви, ймовірно, думаєте про веб-сайт, який допомагає стосункам знайти місцеві компанії та демонструє опитування, створене користувачами.
Можливо, ви не знаєте, що є також рекламні оголошення Yelp, і якщо вам подобається більшість… Перевірка панелі знань Google – як заявити про це для збільшення бізнесу. Ви коли-небудь звертали увагу на ці поля праворуч від приховування в результатах пошукової системи Google сторінка (SERP)? Вони відображають інформацію про певний бізнес, людину, продукт чи послугу.
Ось що...Як отримати наклейку «Відгукніться про нас у Google» для вашого бізнесу у 2022 році. Наклейка з відгуками Google — це прийнятний і ефективний спосіб для малих підприємств завоювати лояльність клієнтів, дозволяючи клієнтам ліцензувати відгуки. WhethВи сантехнік, електрик чи навіть…